Po Tracheotomii

Forum dla Rodziców Dzieci po zabiegu tracheotomii

Ogłoszenie

Drogi Gościu. Witamy na naszym Forum i gorąco zachęcamy do aktywnego udziału w wymianie doświadczeń. Jednocześnie informujemy, że część tematów jest dla Ciebie niedostępna. Jeśli chciałbyś mieć dostęp do wszystkich tematów prosimy o zarejstrowanie się lub kontakt z administratorem forum: gofer73@gazeta.pl

#1 2012-10-28 15:31:48

kk

New member

Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 2
Punktów :   

Studentka pedagogiki specjalnej z prośbą o współpracę.

Witam wszystkich Państwa bardzo serdecznie!

Nazywam się Katarzyna Karwatka, jestem studentką pedagogiki specjalnej na studiach magisterskich. Przede mną stoi dokonanie decyzji, co do tematu pracy magisterskiej. Nie ukrywam, że jestem bardzo zainteresowana tematem  rdzeniowego zaniku mięśni, śledzę Państwa bloga dosyć regularnie. SMA jest mi o tyle bliższy, dlatego że znam od czterech lat dziewczynkę z rdzeniowym zanikiem mięśni I...

Temat mojej pracy nie jest oczywiście jeszcze dokładnie sprecyzowany. To co wiem na pewno - chciałabym się skupić na problemie szkolnictwa dzieci z SMA, wynikających trudności z małej liczby przyznawanych godzin na nauczanie indywidualne etc. Mój post na Państwa blogu jest spowodowany tym, że chcę się zorientować czy ktoś z Państwa chciałby się zaangażować we współpracę ze mną, która ufam, że mogłaby przyczynić się do rzetelnej pracy i trafnego opisu rzeczywistości Państwa i Państwa Dzieci.

Podaję namiary do mnie w razie jakichkolwiek pytań, sugestii czy też chęci współpracy:
Katarzyna Karwatka - tel. 798 291 781;
email: kasia_karwatka@o2.pl lub kachna2411@gmail.com.


Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za choćby najmniejszy odzew,

Kasia Karwatka.

Offline

 

#2 2012-12-04 01:39:00

amioli

New member

Zarejestrowany: 2012-12-04
Posty: 8
Punktów :   

Re: Studentka pedagogiki specjalnej z prośbą o współpracę.