Po Tracheotomii

Forum dla Rodziców Dzieci po zabiegu tracheotomii

Ogłoszenie

Drogi Gościu. Witamy na naszym Forum i gorąco zachęcamy do aktywnego udziału w wymianie doświadczeń. Jednocześnie informujemy, że część tematów jest dla Ciebie niedostępna. Jeśli chciałbyś mieć dostęp do wszystkich tematów prosimy o zarejstrowanie się lub kontakt z administratorem forum: gofer73@gazeta.pl

#1 2012-03-03 13:00:32

hsynowiec

Member

7355407
Skąd: Krzyż Wielkopolski
Zarejestrowany: 2007-03-30
Posty: 248
Punktów :   
WWW

Ośrodki rehabilitacyjne

Witajcie
Postanowiłam otworzyc nowy watek na temat osrodków rehabilitacyjnych dla dzieci z problemami ruchowymi
\
Myśle ze taki wątek naświetli rodzicom sytuacje,jak gdziejest i gdzie warto z dzieckiem jechac.Proszę zatem wpisywac tu takie ośrodki i relacje z nich z autopsji. Proszę nie wpisujcie tu ośrodków typu wczasowo-rehabilitacyjnych jak nad morzem gdzie wiemy zerehabilitacja jest srednia.

Chodzi mi o watek o osrodkach rehabilitacyjnych z prawdziwego zdarzenia gdzie dziecko z problemami ruchowymi będzieobjete wszechstronna specjalistyczna rehabilitacja a nie wczasami.

Zatem jako pierwsza wymienie kilka takich osrodków. Proszę dopisywac kolejne, relacje z pobytów, prosze zadawac pytania. Mowa o turnusach rehabilitacyjnych jest juz w kilku wątkach ale ciężko w nich znaleźć konkrety wiec mysle ze taki jeden turnusowo rehabilitacyjny watek sie przyda i podpowie rodzicom gdzie jechac, gdzie jak jesti na co mozna liczyc,

A wiec najpierw wymienie te co znam, tam gdzie jeździmy i o których słyszałam. Opisze je na dniach , w wolnej chwili, Na stronach tez mozna zlaneźć duzo informacji m,.in o zakwaterowaniu i zabiegach.

A wiec
-Zabajka 2 - http://zabajka.home.pl/
- Zabajka 1- http://www.zabajka.com.pl/page.php?idd=37
- Stobno- http://www.stecrom.pl/
-Tratwa- http://www.tratwa.sos.pl/
- 12Dębów- http://www.12debow.pl/akt...nosci-wariant-2
-Olinek- http://www.olinek.com.pl/
-Michałkowo- http://www.michalkowo.pl/
- 3 Korony- http://3korony.pl/

Ośrodek 3 Korony dopiero sie otwiera. Pierwszy turnus zaplanowany jest na 17 czerwca. Chciałabym Was tu serdecznie zaprosic. Otwiera go mama niepełnospranwgo dziecka z jednym rehabilitantem. Ośrodek zapowiada sie bardzo fajnie. Maja 3 intensywne pakiety terapuetyczne, jedne z przeznaczeniem dla małych dzieci-do 3 lat. Sporo mamy tu maluszków wiec moze ktoś sie skusi 
W razie pytań piszcie ajak bede mogła to odpowiem.bede tu pracowała wiec z najwieksza przyjemnoscia odpowiem na wszystkie pytania i oczywiscie serdecznie zapraszam:)

Mam nadzieje ze watek ten bedzie pomocny dla rodzców którzy tak jak ja zmagaja sie nie tylko z wada serca ale również z opóxnieniem dziecka.
Proszę opisujcie tu swoje relacje z ośrodków w Polsce,o warunkach, o rehabilitacji, piszcie o wszystkim. Co Wam sie podoba a co nie.Wymieniajmy tu doświadczenia:)
Wiec ZACZYNAMY!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://czerwionka-leszczyny.polskie-szamba-betono trzydni.edu.pl medycyna